Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltak.

Megesik, hogy az ember mindent elveszít. Egyetlen hibás döntés, egyetlen átkozott másodperc tört része alatt egy egész életet romba dönt. Végeláthatatlan folyamatok kezdete, megannyi szenvedés és gyötrelem origója, adott pillanatba sűrítve. Nincs visszajátszás, nincs második lehetőség, nincs újból átgondolt választás. Nem marad más, csak a következmények nyomasztó terhe, mégpedig életünk végéig. A legfájóbb, hogy ezt a bizonyos döntést néha nem is mi magunk hozzuk meg. Megcsaltak, és az életem a feje tetejére állt. Üdvözöllek a világomban!

Hova tovább?

mille_plateaux 2013.12.04. 10:40

Az autóban ülve, az úton találtam magam. Igazából fogalmam sem volt, hogyan kerültem a bejárati ajtótól a város határát jelző tábláig, az elmúlt 20 percben teljesen máshol járt az agyam. Még mindig nem tudtam feldolgozni mindazt, ami történt; nem értettem sem a kiváltó okokat, sem azt, hogy miért kellet hazudnia nekem, miért nem tudott elém állni az igazsággal. Az önérzetem azt diktálta, hogy helyes, amit cselekszem, ugyanakkor az eszem már közel sem volt ebben biztos. Csengett a telefon. Sokadszorra hívott már, de most, megállva egy út menti leágazásnál, úgy döntöttem, felveszem. Nem tudom, mit akartam mondani eredetileg, de Nóri hangját meghallva csak valami nagyon durva, nagyon megalázó mondat hagyta el a számat. Magam is meglepődtem ezen, úgy éreztem, már ura vagyok az érzelmeimnek, képes vagyok gondolkodni, szabályozni a cselekedeteimet. Nagyon nem így volt, hiszen a testemet már nem, de az elmémet továbbra is a vak düh irányította; nagyon úgy nézett ki a dolog, hogy a korábbi megnyugvás csak látszat, és valójában teljes erőből forrt bennem a harag, az indulat, a pusztítás és a bosszú keserű vágya. Nóri zokogott a telefonban, én pedig - immáron kevésbé indulatosan - mondtam még valami közhelyeset, azután leraktam a telefont. Éreztem, hogy nem lehet így vége, és tehetetlenségemben felváltva ütöttem a kormányt és a fejemet. Nem tudtam megnyugodni, újra elöntött minden keserűség, folytak a könnyeim, és újra átéltem mindazt a fájdalmat, amit előző este éreztem. Szó szerint fájt mindenem, már fizikailag is teljesen kikészültem, pedig még nem volt 1 egész napja, hogy rádöbbentem, mi is zajlik körülöttem valójában. Megint hívott, de most nem vettem fel. Aztán ismét, de újból kinyomtam. Végül csend lett. Magamban maradtam a gondolataimmal, a kétségeimmel, mindazzal a teherrel, amit a történtek helyeztek rám. Nem tudtam, merre induljak. Tisztában voltam vele, hogy ha a szüleimhez megyek, akkor tovább nem tudok objektív maradni. A pártomra állnak majd, akaratlanul is befolyásolnak, és nem utolsó sorban erős táptalajt adnak az elveimnek, egyben saját példájukkal igazolják majd, hogy házasságban lehet tisztességesen, egymás alapvető érzelmeit tiszteletben tartva is élni, megöregedni, akkor is, ha a mindennapos problémák ezt megnehezítik. Tudtam nagyon jól, mit fognak mondani, láttam magam előtt minden pillanatot. Azt, ahogyan édesapám elkomorodva, együtt érzőn fogja a vállam, ahogyan édesanyám tehetetlenségében sírva fakad, láttam, ahogyan velem együtt, talán értem szenvednek. Éreztem, hogy a maguk egyszerűségében, a ki nem mondott érzéseik, valamint az évtizedes házasságban eltöltött közös múltjuk nyomán ítélnek majd, mégpedig keményen, de helyesen. Tudtam, hogy igazat adnék nekik, ha szembesítenének a valósággal, és éreztem, hogy soha többé nem mennék már vissza Nórihoz. Ők adták az életem kereteit, tőlük tanultam mindent, jót és rosszat egyaránt. Az értékrendem éppen olyan, mint az övék, így tudatában voltam a reakcióiknak is: számukra egy ilyen helyzetre nincs bocsánat, és éreztem, hogy mélyen én magam is így gondolom, bármennyire is fájt még ezt tudomásul vennem.

Édesapám szavai jutottak az eszembe, egy régi beszélgetés emléke, amikor alig 20 évesként megkérdeztem tőle, miért nem hagyja ott Édesanyámat, akivel az együttélés igen nehézkes volt már abban az időszakban is. Azt mondta, hogy az élet nem fekete és fehér, hogy nem lehet sarkosan dönteni, néha mérlegelni kell. Megértően bólogattam, pedig egyáltalán nem értettem vele egyet, sőt. Nem tudtam felfogni, elfogadni, hogy miért akar együtt maradni egy olyan emberrel, aki megnehezíti, sőt, alkalmanként pokollá is teszi az életét. Nem voltak kötelezettségek, hiszen már felnőttem, bármikor külön költözhettek volna az állandó civódás helyett. Láttam a mindennapjaikat, a rengeteg veszekedést, az elfojtott, régen elhűlt érzelmekből adódó feszültséget, és paradox mindennek az ellenkezőjét is, a szerelmet, a szeretetet, az egymáshoz való ragaszkodást. Édesapám éppen úgy beszélt Anyuról, mintha nem is emlékezne minderre, megértés és melegség volt a hangjában, az elkeseredett szavak ellenére láthatóan azok a napok és pillanatok éltették, amikor minden rendben volt. Azzal zárta a beszélgetést, hogy tulajdonképpen nincs oka a panaszra, máshol sokkal nagyobb a gond: nézzem csak meg például a szomszédokat, ahol a boldog képmutatás ellenére mindenki tudja, mit művel a "szerető" feleség a határozott, magabiztos, boldog, de teljesen tudatlan férje háta mögött. Eltelt ugyan néhány év, de már tudom, hogy igaza volt.

Most azonban nem voltam felkészülve egy hasonló beszélgetésre. Talán még kergettem az álmot, próbáltam hinni, hogy megváltoztatható minden, vagy egyszerűen csak nem akartam szégyenemben a szüleim elé állni, magam sem tudom. Egy biztos: ott, az autóban ülve nem akartam hazamenni, de Nórihoz visszamenni sem, csak őrlődtem egy helyben ülve, küzdve a tényszerű valóság, és a saját, idealista értékrendem között. Mérlegelnem kellett, mégpedig tiszta, nyugodt fejjel, de ettől az állapottól távolabb talán még soha nem álltam. Tárcsáztam. Hosszan csengett, végül felvette, de alig értettem, mit mond. Csak annyit kérdeztem, miért tette, de megint zokogni kezdett. Megkérdeztem, melyikünket szereti igazából, úgy, ha nem veszi figyelembe, hogy én vagyok a férje, az a férfi, akivel a társadalmi normák szerint kellene élnie, akihez ragaszkodnia kellene, jelen állapot szerint legalábbis. Nem gondolkozott, elkeseredetten, elcsukló hangon kiabálva ismételte:

"Szeretlek, hát nem érted, Téged szeretlek, mindig Téged szerettelek!"

Nem tudtam, mit mondjak. Az eszem azt súgta, hazudik, pont úgy, ahogyan korábban hazudott, napról-napra, hónapokon át. Ugyanakkor, beteges módon mégis boldogságot éreztem. Hirtelen úgy tűnt, a saját életem,a közös életünk útjában már csak egyetlen dolog áll: én magam. Vágyat éreztem rá, hogy hazamenjek, hozzá bújjak, és mindent újrakezdjünk, tiszta lappal, de az akaratom megálljt parancsolt. Nóri továbbra is sírt, és azt kérdezte, miért nem válaszolok, miért csinálom ezt.  Rossz kérdés volt, rossz pillanatban, ami ismét előhozta belőlem a sértett oldalamat.

 "Hogy miért csinálom ezt?! Te miért csináltad ezt velem!!"

Eldobtam a mobilomat. Folytak a könnyeim, megint elöntött minden, immáron sokadszorra. Szenvedtem, tomboltam, de nem jött a megváltás, nem tudtam megnyugodni. Néhány perc múlva ismét hívott, de nem vettem fel. Azután jött egy üzenet tőle.

"Bocsáss meg, kérlek! Szeretlek, és nem akarlak elveszíteni!"

Ennyi. Reflexből töröltem az üzenetet, de a szavak, a pillanat, a környezet zajai egyaránt beleégtek a tudatomba. Jó lett volna elhinni mindazt, amit leírt, de mégsem ment. Ezek csak szavak voltak, nem volt mögötte arc, szem, ami elárulhatta volna, mit is gondol valójában a lélek. Már tudtam, hogy látnom kell, egyszerűen nem maradt más választásom. Haza kellett mennem hozzá, hogy láthassam, hogy még egyszer meggyőződhessek róla, jól döntök, hogy bebizonyítsam magamnak, már kiábrándultam belőle. Csak átölelni, még utoljára, annyi év közös emléke után, még egyszer, szerelemből, mint aki semmire nem emlékszik az utóbbi hónapok kavalkádjából, csak azokra az időkre, amikor még semmi nem árnyalta be a szerelem vegytiszta érzését.

Valami a tudatomba hasított Nórival kapcsolatban: már minden kiderült, ami lényeges volt, padlón az életünk, de Ő mégsem adja fel, keres, megalázkodik, ha kell, harcol azért, hogy egyáltalán meghallgassam. Mégis, mi oka lenne rá, hogy még mindig hazudjon? Ha eddig másra vágyott, de nem merte megmondani, most itt a lehetőség, tálcán kínálva. Ha a másikkal akart élni, mert vele jobban érezte magát, itt az alkalom, már nem kell bujkálnia többé. Nincs közös hitel, nincs közös gyermek, csak egy ház és egy autó; mindkettő könnyen értékesíthető, az ellenérték igazságosan elosztható, gyakorlatilag néhány hónap múlva már egymás emléke se kötne bennünket, ha beadnánk a válókeresetet. A megélhetés miatt szintén nem ragaszkodhat hozzám, hiszen biztos pozícióban dolgozik, olyannyira, hogy többet keres, mint én.  Számtalan okot vetettem fel magamban, majd cáfoltam meg őket szisztematikusan, de egyszerűen nem találtam rá magyarázatot, miért maradna velem a nehézségek ellenére is, kivéve egyet, az egyetlent, ami kósza reményt adhat: talán most ébredt rá, hogy tényleg engem szeret. Az eszem nem tudta elfogadni a választ; nem akartam bele ringatni magamat egy olyan fikcióba, amelynek minden eddigi valós cselekedet ellent mondott, mégis, úgy éreztem, adnom kell egy esélyt, hogy meggyőzzön. Egy esélyt neki, magamnak, kettőnknek. Nem tudom, miben bíztam, talán az önismeretem volt az, ami bizonyosságot adott: korábban éreztem, hogy lassan, de biztosan távolodunk egymástól, most abban reménykedtem, hogy az ellenkezőjéről is meggyőződök majd, ha a szemébe nézek. Látnom, éreznem kellett, hogy van-e még esélyünk együtt, hogy meg van-e még közöttünk az erő, ami összetart akkor is, ha az eszünk már régen mást diktál. Tudnom kellett, hogy valóban szeretem-e még, vagy csak az emlékek játszanak velem.

Néhány perc múlva már az ajtónkban álltam, és kész voltam feladni az elveimmel együtt az egész addigi életemet. Az ajtón belépve nem találtam Őt, pedig azt hittem, a nyakamba ugrik majd, ha meghallja a kulcsot fordulni a zárban. Az ágyon fekve láttam meg, összekuporodva aludt, és csak akkor ébredt fel, amikor már egészen közel értem hozzá. Nem szólt egy szót sem, csak felugrott, semmit nem értve a szemembe nézett, majd szorosan magához ölelt, miközben zokogva ennyit mondott:

„Szeretlek! Nem akartalak elveszíteni! Szeretlek!”

Címkék: fájdalom hűtlenség szerelem féltékenység megcsalás

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltak.blog.hu/api/trackback/id/tr515673351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fotengelyszimering 2013.12.04. 19:50:55

@mille_plateaux:

Szerintem már döntöttél a lelked mélyén.

X év után, az erős elvek és azok kinyilatkoztatása ellenére nagyon nehéz kilépni egy kapcsolatból, pláne úgy, hogy "nincs hova menni", nincs azonnali átmenet egy másik kapcsolatba. Valaki könnyen vált, de ott nincsenek már pozitív érzelmek a régi iránt, nálad vannak! Érzelmek kontra elvek és bizalom -ez játszódhat le benned.

Aktívan követtem a blogodat, érdekes volt olvasni a mások megközelítéseit, főleg, hogy teljesen, alapjaiban eltértek az én látásmódomtól. (Valaki azt írta rólam, hogy erkölcsi magaslatról beszélek, velem nem lehet vitázni. Abban igazat adok neki, hogy a felfogásom "ordít" a mondataimból és vehemensen fogalmazok... :)

Hat hónap, az hat hónap, nem egyszeri megtévelyedés, hanem megtévelyedés sorozat.

Lehet, hogy én vele maradnék (az érzelmek és a közös múlt ereje miatt), bár kétlem, hogy meg tudnék neki bocsátani, olyan mélyre eltemetni a dolgot, hogy ne vágjam a fejéhez egy-egy gyengébb pillanatomban. Így viszont egy életen át büntetném, értelmetlenül. Miért nyírjam a másikat, ha nem tudom "úgy" elfogadni?

Bárhogy is lesz, sok sikert kívánok nektek/neked és drukkolok nekünk/magamnak, hogy velünk/velem ne történjen ilyen!

Talán némi szünet biztosítana akkora lelki távolságot, hogy nyugodtan -az érzelmeket lecsillapítva- "okosan" dönts, ne attól függően, hogy a sinus-görbe fel- vagy leszálló ágán repülsz éppen.

Megvalósító Macska · http://megvalositas.blog.hu/ 2013.12.06. 22:36:20

@fotengelyszimering: Egyet kell értenem veled. Kicsi az esélye a teljes mély megbocsátásnak. Nem lehetetlen, de nagyon nehéz. És a magyarban van ez a kifejező szó: mérges. Azaz ha nem tudsz megbocsátani, "mérges" maradsz, az mérgezheti a kapcsolatot attól függetlenül, hogy ő igazán, örökérvényűen megbánta-e amit tett és tanult belőle vagy sem, és teper-e hogy megbocsáss vagy sem. Persze az idő nagyon jó orvos, és az ember, ha nem ragaszkodik a "méreg"-hez, egy idő után az teljesen eltűnhet. De egy ilyen sebhez sok idő kell.

Olga2 2013.12.08. 09:03:56

Hááát... Most nem vészmadárkodni akarok, de voltam én is "csaló". Egyszeri - értelmetlen - félrelépést az ember még csak-csak megbán (bár ha jó volt, még ezt sem mondanám igazán, inkább az, hogy talán nem érte meg fájdalmat okozni a másiknak, akit szeretek).

De fél év szervezett, rendszeres második kapcsolat az már nem ez a kategória. És korántsem biztos, hogy abbahagyta, csak azért, mert rájöttél. Ott már kőkeményen érzelmek vannak, nincs mese.
Azt nem vitatom, hogy Téged IS szeret, csak másképp.
Ja, és fél év kapcsolatot az ember nem bán meg (ráadásul egy ilyen kapcsolatban csak a jó jut egymásból, nem kell gatyát mosni, stb..., csak élvezni egymást), hiszen felnőtt fejjel csak tudja, mit csinál és annak következményei lehetnek.

Nyilván sajnálja, hogy fájdalmat okozott neked, talán nem gondolta, hogy ennyire rosszul veszed, plusz az is lehet, hogy a versenytársad ilyen-olyan okból nem lehetne nyilvánosan vállalható társ, bármi. Úgyhogy téged meg akar tartani férjnek, mert alapvetően azért megvoltatok, hosszútávon elvan veled.

mille_plateaux 2013.12.08. 10:06:47

@Olga2:

Tisztában vagyok azzal, hogy nagy valószínűséggel igazad van. Nem kergetek hiú ábrándokat, nagyjából 90%-ra teszem, hogy nem ért véget azonnal a kapcsolatuk a lebukás után. Ugyanakkor szeretném hinni, hogy az elmúlt időszak elég volt ahhoz, hogy - elnézést a kifejezésért - elváljon a sz*r a májtól; jól írtad, szeretőt tartani meseszerű élmény lehet, hiszen nincsenek anyagi gondok, nincs hétköznapi ideg, nincs semmi, ami negatívan hathat a kapcsolat fejlődésére. Ugyanakkor ez az éteri állapot természeténél fogva nem tartható örökké, előbb vagy utóbb jelentkezni fog valamilyen probléma, ami bizonyítja, hogy "élesben" az a kapcsolat sem lenne jobb, mint a meglévő, sőt. Ga megjelenik a feszültség, az jó kiindulási alap ehhez a folyamathoz, márpedig a lebukás, a döntés kényszer, a szerető nógatása a helyzet rendezésére éppen elég feszültséget indukál. Persze, ott az esély, hogy mindez csak reményteli fikció részemről, és valójában minden zavartalanul folyik tovább a hátam mögött...

A harmadikról egyébként majd még írok később, mert egyáltalán nem lényegtelen a személye a történetben.

mille_plateaux 2013.12.08. 10:12:29

@Olga2:

Még valami: szerintem soha nem bánta meg a szeretővel való találkákat, azt azonban igen, hogy bele kezdett a játékba. Csekély vigasz, de ha így van, az egyben azt is jelenti, hogy fontos vagyok számára. Ha nem így lenne, szerintem régen lelépett volna, hiszen bennünket nem tart össze az érzelmeken kívül semmi, a konkurencia pedig maximálisan vállalható típus, klassikus punci vadász jellem, jókisfiús mázba csomagolva.

Engem Is 2013.12.08. 22:17:27

Még mindig nem tudtunk meg semmi újat. Nórinak szüksége van rád, de téged zavar, hogy mással is etyepetyél. Ezért most egy kicsit visszafogja magát. Te viszont a folyamatos lelkizéseddel a saját életed keseríted meg.

Figyelj, tudod, hogy nálunk a helyzet hasonló vagy rosszabb, mint nálatok, én mégis egész kiegyensúlyozott vagyok. Pont ma mondtam neki, hogy már soha többet nem fogok neki elhinni semmit. Erre azt válaszolta: "nem elhinni kell, érezni."

Évek óta nem volt annyira kedves édesanyámmal, mint ma. Állítólag általában is igaz, hogy a csalfa házastárs különösen rossz viszonyban van az anyóssal-apóssal. A mai beszélgetésük megmutatta, hogy lehet, hogy mégis változik valami... Persze még mindig nem hiszek el semmit neki, azok után, ami történt. Ám úgy látszik, ez nem zavarja.

mille_plateaux 2013.12.20. 19:09:46

A világ megérett a pusztulásra.

fotengelyszimering 2013.12.21. 19:34:14

@mille_plateaux: Ne már! Már megvettem az ajándékokat! :D
Van egy mondás, én csak átvettem: "mindenkit minősít, hogy kivel van".

Mille, úgy tippelem előbb-utóbb meg kell hoznod a döntésedet, hogy maradsz vagy mész. Mindkettő döntésnek lesz előnye és hátránya, "biztos" pedig nincs! Korábban mondtam, akárki lesz a párod, nem tudod garantálni az ő tetteit, a jövő nem csak rajtad múlik...
Az viszont a te döntésed lehet, hogy a másik megfelel-e neked "így" vagy "úgy".

mille_plateaux 2013.12.22. 12:35:06

@fotengelyszimering:

A döntés már adott, a kérdés csak az, hogy hellyes volt-e, vagy sem. Írnék róla posztot, de az elmúlt hetek gyötrődése teljesen kicsinált, kellett némi levegő, hogy lenyugodjon bennem minden. Várom az alkalmat, amikor mindezt le is tudom írni egy posztban.

mille_plateaux 2013.12.22. 12:37:24

@Engem Is:

"Nem hinni kell, hanem érezni"

Ismerős, nagyon ismerős.

Engem Is 2013.12.22. 23:18:44

@mille_plateaux: Szereted őt. Téged választott. Talán hű marad hozzád, mert látja, mekkora fájdalmat okozott neked, és még ennek ellenére is szereted. Talán nem marad hű hozzád, és hálás lesz, ha még egyszer megbocsátasz neki. Talán tudja, hogy senkihez sem képes hűséges lenni, és a mellett fog megöregedni, aki ezt megérti és megbocsátja. Lehet, hogy ez a szerelem egy magasabb szintje, amelyre mi még nem léptünk fel, de van esélyünk. Egyébként meg örüljünk, hogy olyan párunk van, aki másnak is kell, sokan már csak ezért is irigyelnének. Hadd idézzem ide a blog legszebb hozzászólását: "Te oltári szerencsés vagy. A fél karomat adnám érte, ha azóta egyszeris azt mondta volna "szeretlek". Ne told el az ölelését. Ha tényleg szeret még, becsüld meg. Minden rossz emléket tegyél egy dobozba és ásd el örökre. Hidd el megéri megbocsájtanod.
Bár én is megtehetném, megtenném bármikor boldogan. "

mille_plateaux 2013.12.23. 09:06:31

OFF

@Engem Is:

A baj a világgal van, a jelenleg dívó trendekkel, elkorcsosult értékrenddel. Azt látom, hogy ma már tényleg minden lehetséges, bárki megtehet bármit, ha talál rá egy kellően kimunkált teóriát magyarázatként. Az egyszeri ember pedig, ha rávilágít egy-egy ilyen mondva csinált elmélet erkölcsi / társadalmi ellentmondásaira, akkor sokak szemében már egyenesen szálkának számít, hiszen régimódi, zsarnok, elitista, stb...

Lásd, viszony.hu kampány. Egy, a céghez közeli blogger nem értését fejezte ki, amiért a kereskedelmi televízió és rádió adók szanálták a hirdetéseiket. Mondván, amúgy is erkölcstelen banda minden média, mit álszenteskednek itt...

Valahol, valami nagyon szétcsúszott ebben a társadalomban, ha az emberek minden gondjukra a vásárlást és a szeretőzést tekintik megoldásnak.

ON

Adficio 2013.12.24. 02:00:29

@mille_plateaux: Véleményem szerint azt kell kiderítened, hogy mitől félsz valójában. Te miről fogsz lemaradni, ha együtt maradtok? És a kérdés: Lehet-e helyesen illetve jól (vagy akár helytelenül, rosszul) dönteni? Szerintem egyszerűen csak dönteni lehet, ugyanis nem lehet kipróbálni mindkét döntés eredményét. Talán azon is érdemes elgondolkodni, hogy vajon kiegyensúlyozott voltál-e, és ha nem miért nem, az "affér" előtt. Erre a kérdésre nem ér a másikat okolni.:) És ez nem a "csaló" fél felmentése, sajnos azzal Neked nincs sok dolgod, az az Ő sara. Neked magaddal kell tisztában lenned. Nekem a hazugság, a becsapás fájt a legjobban, de arra is rájöttem, hogy ezek tőlem független dolgok. Más is hazudhat, és Ő is "megjavulhat". Na igen, akkor hogy döntsek jól (helyesen)?

Engem Is 2013.12.26. 15:25:24

Most, hogy karácsony van, volt időm egy kicsit visszatekinteni arra az időszakra, amikor biztosan volt valakije a páromnak. Nézegettem a fényképeket, amelyeken együtt szereplünk, próbáltam rajtuk a képmutatás jelét felfedezni, visszaemlékezni valami elejtett megjegyzésére, amiből azt érezhettem volna, hogy irántam táplált érzelmei hamisak. Nem, nem emlékszem semmilyen jelre, ami megcsalásra utalt volna. Elhiszem neki, hogy lehetséges két férfit "szeretni" egyszerre... Hozzá kell tenni, hogy igen érzékeny vagyok, megéreztem volna, ha csak kénytelen-kelletlen van velem.

Engem Is 2013.12.26. 15:28:03

Egyetlen dolog lehetett volna gyanús: az, hogy nagyon ügyelt arra, hogy a telefonja ne kerüljön a kezem ügyébe. Emlékszem az ijedtségre az arcán, amikor kitaláltam a PIN kódját, hogy a gyereknek adjam a telefont, hogy játszhasson. Mondjuk soha eszem ágában nem volt megnézni, kivel és mit kommunikál, pedig megtehettem volna (korábban...).

mille_plateaux 2013.12.26. 17:21:09

@Engem Is:

Pont így voltam ezzel én is, semmi konkrétumot nem fedeztem fel, kivéve egyetlen esetet, amikor a kulcsot kerestem, többek között a táskájában is. Túlzottan fennakadt azon, hogy a táskájába néztem, pedig eszembe se jutott turkálni benne. Mint utólag kiderült, ott tárolta a mobilt...

A képeinket én is néztem, és megdöbbentő, hogy mennyire nem látszott rajta, hogy minden napunk egy merő hazugság volt. Ez persze csak még jobban elbizonytalanít abban, hogy most bízhatok-e benne.

Engem Is 2013.12.26. 17:59:22

@mille_plateaux: Arra próbálok rávilágítani, hogy NEM volt hazugság! Tényleg szeretett és szeret téged!

mille_plateaux 2013.12.26. 18:45:53

Jó lenne, ha én is ezt a következtetést tudnám levonni, de sajnos nem hiszek ebben.

Számomra inkább az jön le, hogy mondjon bármit is, azokban az időkben biztosan nem szeretett. Ha szerelmes az ember, akkor gyötrődik, szenved, ha hazugságra adja a fejét. Speciel a helyében minden egyes nap mardosott volna a lelkiismeret, feltéve persze, hogy még volt szerelem az irányomban.

Azóta gyűlölöm azokat a képeket. A saját naivságomra, gyengeségemre emlékeztet mind.

Loanna 2013.12.26. 19:03:34

@mille_plateaux: nem biztos, hogy annyira rossz döntés lett volna a szüleidhez fordulni :). Lehet, meglepődtél volna a reakciójukon. Az élet tényleg nem fekete/fehér és ilyen helyzetben talán nem a "gyerek" felé mutatott "szülői álarcot" kaptad volna, hanem téged szerető, de már sok mindent átélt férfi őszinte véleményét. Mindenki életében vannak kísértések, butaságok, felelőtlen cselekedetek. Enélkül robotok lennénk :). Nagyon szigorú vagy :). Így akár Norival, akár nélküle...nem lesz mosolygós életed.

Avensis 2014.03.17. 00:20:42

Nehéz döntést hozni,pláne abban az esetben,ha még szeretjük azt,aki oly sok fájdalmat okozott,
Hiába a sok racionális észérv..,ha nincs bennünk elég gyűlölet,és harag,hogy tényleg kiszálljunk ebből emelt fővel,felnőtt nőként/férfiként. Mindkettőben tönkre megyünk-ha maradunk az állandó félelemben,bizalmatlanságban a megcsalt és megcsaló is.
Ha a válás mellett voksolunk,az sem könnyű,ha szerted a másikat.
Amikor annyi fájdalmat okozott,annyi hazugságot szőtt,hónapokon át.Miért vagyunk képesek ezek után is szeretni?Mert társfüggők vagyunk,sérült az egonk,a nőiességünk/férfiasságunk,magunkban sem hiszünk,hogy hihetnénk másnak?Ördögi kör...
Gyakran kérdezem magamtól is?Mit szeretek rajta?Miért ragaszkodom hozzá,a együtt töltött évekhez ragaszkodom,a közös gyermekekhez,az egzisztenciához,a biztos anyagiakhoz?Nem,nem ezekhez.Hozzá ragaszkodom..És ő?Valóban hozzám?mi tartja ebben a házasságban,ha hónapokig csalt.Ez nem botlás,ez egy kapcsolat.Ahol már van közös élményük,múlt.
Számomra az elv is érthetetlen:ha vmi nem működik egy kapcsolatban,akkor miért egy 3.személyt kell behívni egy házasságba??Miért nem próbálja meg a félre...ó, első körben rendbe hozni,lekommunikálni a problémáit,sérelmeit vágyait.
Vagy a másik út:miért nem állnak elénk tökös férfi módjára,felvállalva érzéseiket,és tiszta lappal elmondani,már nem szertelek,bocs,elmúlt...stb.Fájna persze az is,de becsülném az őszinteségét.
Zárja le a házasságát,kapcsolatát,és ugorhat fejest a másikba.Ez a felelősség,amit nem vállalt a szertője képbe keveredése előtt sem,és után sem.
Azt nevezem felelősségnek,ha már félrement,és én megbocsájtottam,vállalja fel tettét,ha ő is a házasságunk mellett dönt,biztosítson arról,hogy megbánta,tanult belőle,kemény lecke volt,biztosítson a szeretetéről,és járja ki a saját útját,bizonyítson,igen is mondjon ki mondatokat,amire vágyunk,ami szükséges hogy újra a helyére kerüljenek a dolgok.
Néha szeretnék belelátni a fejébe,mit gondol,mit is akar,mit érez,mi lesz velünk,,mennek a hónapok,és mi mégis egy helyben topogunk.
Bár szállna meg vmi földöntúli erő,hogy emelt fővel,mosolyogva ki tudnék szállni ebből a bűzős,mérgezett házasságból.És elhiggyem ,nélküle is tudok élni,létezni,nem függni tőle,csak magamtól...
Az mondják az idő mindent begyógyít.baromság.Hisz még most is szeretem,itt szuszog mellettem,a lábam az övéhez ér..,érzem az illatát,hallom egyenletes légzését..nézem az arcát...megöregedett az utóbbi hónapokban...némi düh is kering bennem,ahogy elmerengek arcán,kósza gondolatok gyötörnek.
Hittem benne,és hazudott,megalázott,kockáztatta egy család életét.
süti beállítások módosítása